Després de realitzar el pagament de la seva compra, el nostre departament d´expedicions rebrà la notificació i es prepararà la comanda, tot seguit concretarem un horari d´entrega. Una vegada el material surt dels nostres magatzems, rebran la comanda en un termini de 24/48 hores (EXCEPTUANT AQUELLS PRODUCTES QUE S'INDIQUI EL CONTRARI) laborables i al domicili indicat en efectuar la compra. El client es compromet a facilitar-nos unes dades d'enviament correctes.

Les despeses d'enviament varien en funció del volum de la compra, a partir dels 50 € els enviaments seran gratuits per tot el territori Català. Per la resta de la península els enviaments gratuits serán en aquells productes que s´indiqui.

Les comandes són enviades amb els nostres vehicles i amb el nostre personal per la zona de Catalunya (si no hi ha disposició de vehicles les comandes s´enviaran a travès de l´agència de transports TIPSA), per la resta d´Espanya s´enviaran a través de TIPSA. 

Les comandes realitzades abans de les 13,00h. es prepararan en magatzem i s'expediran el mateix dia, sempre que la comanda estigui completa i s'hagi rebut la transferència bancària (per a aquells clients que triïn aquesta forma de pagament). Les comandes pagades per targeta de crèdit es preparen a la recepció de la comanda. Les comandes rebudes després de les 13,00h es prepararan l'endemà.

Rebran un e-mail notificant la sortida de la comanda dels nostres magatzems. Un cop hagi sortir la comanda, es lliurarà el material al mateix dia.

Cal tenir en compte que a l'efecte de comptabilitzar els dies necessaris per a l'enviament no tenen efecte: els dissabtes, diumenges i festius (tant nacionals com a locals).

La nostra disponibilitat d´estock és del 95% dels nostres articles, en els casos en què algun producte no estigui disponible i aquest hagi de sol·licitar-se als nostres proveïdors, el termini de lliurament s'entendrà sempre des de l'arribada del material als nostres magatzems i posterior expedició de la comanda. A través d'e-mail se'ls mantindrà informats de l'estat de la comanda.

En el cas de demora de producte per problemes aliens a la nostra empresa (producte descatalogat, trencament d'estoc per part del fabricador ...), el servei d'atenció al client contactarà amb vostè per oferir-li la millor solució i poder realitzar així l'expedició de la comanda.

Aquesta informació és a nivell informatiu i no correspon a cap compromís contractual. El personal del servei d'atenció al client, està a la seva disposició per a qualsevol aclariment trucant al 977 099 035 - 685 504 047 o a l'adreça de correu electrònic info@horturba.cat