POLÍTICA DE PRIVADESA I CONDICIONS D'ÚS

Aquestes Condicions Generals de Contractació regulen el procés de compravenda dels productes oferts per JOAN BANACH MAÑÉ (d'ara endavant AGROBANACH) al catàleg disponible a la seva pàgina web www.horturba.cat

Les Condicions Generals vinculen a www.horturba.cat i al comprador (Client), atorgant-los una sèrie de drets i obligacions, des del moment en què aquest realitza i accepta una comanda a través de l'esmentada pàgina. Són d'obligat compliment i coneixement per ambdues parts, per la qual cosa la seva acceptació és imprescindible per poder formalitzar una comanda. Per això, el Client haurà de llegir atentament aquestes condicions.


Aquestes Condicions Generals es regulen segons el que es disposa en la normativa legal vigent.


1. INFORMACIÓ GENERAL

AGROBANACH empresa domiciliada al C/ Teixidors,7 (Pol.la Cometa), 43700 el Vendrell Tarragona (Espanya) C.I.F.: 39652594K és la titular de l'Assetjo Web situat en el Domini www.horturba.cat.


Totes les compres realitzades a la botiga online de www.horturba.cat estan subjectes a les condicions generals de compra exposades en el present document. Les vendes celebrades són vendes a distància regulades per la legislació espanyola vigent en aquesta matèria.

www.horturba.cat, és un producte d´AGROBANACH i propietat de JOAN BANACH MAÑÉ amb domicili fiscal al C/ Teixidors,7 (Pol.la Cometa) del Vendrell (43700), Tarragona CIF: 39652595-K .

Una vegada finalitzats tots els passos de la compra online, rebrà una còpia de la comanda realitzada en l'e-mail que ens hagi facilitat. Li suggerim revisi totes les dades de recepció i els articles de la comanda per comprovar que tot està correcte abans que li realitzem l'enviament, i en cas de trobar alguna discrepància agrairem ens ho comuniqui per telèfon o e-mail com més aviat millor.

 


2.TERRITORI D´APLICACIÓ

www.horturba.cat està activa per a la COMUNITAT AUTÒNOMA DE CATALUNYA.

Tots els preus exposats a la botiga online de www.horturba.cat inclouen el iva vigent en el moment de la venda.


3. FORMES DE PAGAMENT

3.1. Transferència bancària

Les comandes que es vulguin pagar amb transferència bancària es realitzaran per telèfon a través del nostre servei d'atenció al client i en horari comercial (De 9:30 a 13:00 i de 16:00 a 19:00 - De Dilluns a Divendres) Haurà de realitzar el pagament en el següent compte:

"LA CAIXA ": 2100 1397 62 0200119326

No es considerarà efectiu la comanda fins a confirmar-se el corresponent ingrés. El pagament ha d'efectuar-se en Euros i totes les eventuals comissions generades correran pel seu compte en optar per aquest sistema de pagament.

3.2. Targeta de crèdit o dèbit

El servei de pagament mitjançant targeta de crèdit està proporcionat directament per Servired (La Caixa) sota un servidor 100% segur.

www.horturba.cat declina qualsevol responsabilitat en relació amb la confidencialitat i seguretat de la informació i dades proporcionades pel client en ocasió del pagament de les seves compres electròniques mitjançant targeta de crèdit, en la mesura en què el tractament d'aquesta informació i dades no es troba exclusivament sota el control de la nostra empresa.

El pagament sota aquesta modalitat, queda reflectit immediatament pel que es procedeix ja a la preparació de la comanda.

3.3. Pagament a través d'un compte *PayPal


4. TERMINIS DE LLIURAMENT I DESPESES D´ENVIAMENT

Després de realitzar el pagament de la seva compra, el nostre departament d´expedicions rebrà la notificació i és prepararà la comanda, tot seguit concretarem un horari d´lliurament. Una vegada el material surt dels nostres magatzems, rebran la comanda en un termini de 12*hores (EXCEPTUANT AQUELLS PRODUCTES QUE S´INDIQUI EL CONTRARI) laborables i al domicili indicat al efectuar la compra (Solament a Catalunya). El client es compromet a facilitar-nosuna adreça correcte.

Les despeses d'enviament varien en funció del volum de la compra.

Les comandes són enviades amb els nostres vehicles i amb el nostre personal, si no hi ha disposició de vehicles, les comandes s´enviaran a travès de l´agència de transports Halcourier. Totes els lliuraments és realitzaran unicament al territori Català.

Les comandes realitzades abans dels 13,00h. és prepararan al magatzem i s'expediran el mateix dia, sempre que la comanda estigui completa i s'hagi rebut la transferència bancària (per a aquells clients que triïn aquesta forma de pagament). Les comandes pagades per targeta de crèdit és prepararan a la recepció de la comanda. Les comandes rebudes després de les 13,00h és prepararan l'endemà.

Rebran un e-mail notificant la sortida de la comanda dels nostres magatzems. Un cop hagi sortit la comanda, és lliurarà el material al mateix dia.

Cal tenir en compte que a efecte de comptabilitzar els dies necessaris per a l'enviament no tenen efecte: els dissabtes, diumenges i festius (tant nacionals com a locals).

La nostra disponibilitat d´estock és del 95% dels nostres articles, en els casos en què algun producte no estigui disponible i aquest hagi de sol·licitar-es als nostres proveïdors, el termini de lliurament s'entendrà sempre a partir de l'arribada del material als nostres magatzems i posterior expedició de la comanda. A través d'e-mail s´els mantindrà informats de l'estat de la comanda.

En el cas de demora de producte per problemes aliens a la nostra empresa (producte descatalogat, trencament d'estoc per part del fabricador ...), el servei d'atenció al client contactarà amb vostè per oferir-li la millor solució i poder realitzar així l'expedició de la comanda.

Aquesta informació és a nivell informatiu i no correspon a cap compromís contractual. El personal del servei d'atenció al client, està a la seva disposició per a qualsevol aclariment trucant al 977 099 035 - 685 504 047 o a l'adreça de correu electrònic info@horturba.cat


5. SERVEI POSTVENDA I DEVOLUCIONS

Es reconeix al Client el dret a desistir de la comanda en el termini de set dies hàbils explicats des de la recepció del mateix, tal com recull l'Article 44 de la Llei 7/1996, de 15 de gener, d'Ordenació del Comerç Minorista.

El Client haurà de comunicar la seva intenció de retornar la comanda mitjançant correu electrònic a info@horturba.cat o trucant per telèfon al 977 099 035 dins d'aquest termini de set dies hàbils. D'aquesta forma podrà indicar-se al Client el procediment de devolució de la comanda (nombre de devolució, forma d'enviament i adreça de lliurament).

5.1 Condicionis devolució d'una comanda

Els articles, per poder recuperar tot l'import, hauran de ser retornats en perfectes condicions, en les seves caixes originals, amb tots els documents, etiquetes (incloent la garantia) i accessoris. Això significa que l'article no pot tenir cap marca, rasguño o taca; que no existeixin signes que ha estat usat; que les etiquetes, embalatge, estoig o qualsevol altra part relacionat amb el producte no hagi estat objecte de modificació.

L'embalatge del producte haurà d'estar en prefecto estat, sense cap tipus de trencament, rasguño, esgarrapada o deterioració de qualsevol tipus.
El producte que es vulgui retornar serà lliurat en el seu embalatge original, embalat de la mateixa manera que va ser lliurada al client.

5.2 Instruccions per realitzar una devolució

Segueixi els següents passos per efectuar una devolució:

1. Asseguri's que ha llegit la nostra Política de Devolucions comentada anteriorment.
2. Contacti amb nosaltres i faci'ns-ho saber de manera immediata, i sempre abans dels set dies naturals des de la recepció del producte.
3. Se li enviarà un e-mail amb un Nombre d'Autorització per efectuar la devolució i Instruccions, en un termini de 4 a 6 dies laborables.
4. Segueixi les instruccions que se li indica.
5. Remeti'ns el producte, en el seu embalatge original i en perfecte estat, a l'adreça postal que li indiquem per correu amb les instruccions de devolució. Les despeses d'aquest enviament hauran de córrer del seu càrrec.
(Empaqueti el producte en el seu embolcall original si és possible. No inclogui cap altra cosa o text en el paquet, tret que se li hagi especificat en les instruccions).
7. Es comprovarà la mercaderia una vegada en el nostre poder per assegurar-se que està en perfecte estat, tant d'ús com de presentació (en cap cas la recepció del producte servirà com a acceptació de la devolució).
8. Una vegada comprovada es realitzaran els tràmits per a la devolució de l'import del producte o productes (descomptant l'import de les despeses d'enviament o càrrecs per forma de pagament de la compra original).
9. El reemborsament se sol realitzar mitjançant transferència bancària si el sistema de pagament va ser per transferència bancària; se li reintegrarà l'import en el mateix compte.
10. Si ha efectuat el pagament amb targeta de crèdit i tria el reemborsament de l'import també es realitzarà la devolució per transferència bancária, per a això li cridarem perquè ens indiqui el número de compte.


Si el que desitja realitzar és un canvi d'un article per un altre, el procediment per esmenar l'error serà el mateix, si l'error ha ocorregut en la realització de la comanda per part del client, les despeses del canvi seran a càrrec del client, en el cas que hagi estat un enviament amb error de preparació o producte defectuós les despeses seran assumides per www.horturba.cat


6. MATERIAL TRENCAT

Si rep un producte danyat o defectuós, contacti amb nosaltres immediatament (dins d'un termini de dos mesos des que es percate del defecte o dany) mitjançant correu electrònic a info@horturba.cat.. Haurà de proporcionar el nombre de comanda que es troba en l'e-mail de confirmació. També necessitarem el seu número de telèfon i la seva adreça de correu electrònic.
Es farà tot el possible per restituir l'article al més aviat possible, de forma totalment gratuïta per a vostè.

Tots els articles defectuosos o danyats retornats sota aquests requisits, seran susceptibles de reemborsament o val de compra en la nostra tenda, com vostè prefereixi. Si tria el reemborsament, l'import total de la compra li serà abonats una vegada hàgim processat la seva devolució (normalment de 7 a 10 dies laborables des que rebem l'article de tornada).

En compliment de la Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris (TRLGDCU) en el seu article 123, AGROBANACH respon de les faltes de conformitat que es manifestin en un termini de dos anys des del lliurament del producte.

En cas de producte defectuós, el venedor procedirà, segons correspongui, a la reparació, substitució, rebaixa del preu o resolució del contracte, gestions que seran gratuïtes per al consumidor i usuari. AGROBANACH respon de les faltes de conformitat que es manifestin en un termini de dos anys des del lliurament. El consumidor i usuari haurà d'informar al venedor de la falta de conformitat en el termini de dos mesos des que va tenir coneixement d'ella.


7. PROTECCION DE DADES

En compliment del que es disposa en la Llei 15/1.999, del 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li informem que totes les dades que ens proporcioni a través de l'ordre de comanda seran incorporats a una base de dades propietat de AGROBANACH inscrita en l'Agència de Protecció de Dades, amb la finalitat de poder gestionar la sol·licitud o les comandes i el seu cobrament i, així mateix per remetre-li informació sobre productes i serveis de AGROBANACH.

D'acord amb la legislació vigent, tots els clients de AGROBANACH tenen el dret d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les seves dades. A més, en qualsevol moment, el client pot manifestar el seu desig de NO rebre cap tipus de publicitat. Per exercitar aquests drets, els clients poden dirigir-se per correu postal a l'adreça: C/ Teixidors,7,pol.ind La Cometa, 43700 el Vendrell (Tarragona), o cridar al telèfon 977 099 035 , o enviar un correu electrònic a l'adreça info@horturba.cat

Per al millor compliment dels seus serveis, AGROBANACH es troba obligat a facilitar determinats dades dels seus clients (nom, adreça, telèfon, etc.) a altres empreses que col·laboren amb la prestació del servei (transportistes, entitats financeres, etc.). En tots els casos, les dades que es faciliten són els estrictament necessaris per a l'activitat concreta que es vagi a realitzar.

AGROBANACH garanteix la seguretat i confidencialitat de les dades facilitades. D'aquesta manera, es compromet al compliment de la seva obligació de secret de les dades de caràcter personal i del seu deure guardar-los i adoptar totes les mesures necessàries per evitar la seva alteració, pèrdua, tractament o ús no autoritzat.

7.1 Cookies

Aquest lloc utilitza "cookies" per millorar l'experiència d'usuari de les seves visites. Una cookie és una petita quantitat d'informació que s'envia al seu navegador des d'un servidor web i s'emmagatzema en el disc dur del seu ordinador. Les cookies no emmagatzemen informació personal seva, tret que vostè la brindi de forma intencional. Les cookies poden emmagatzemar informació no personal, com a quins llocs web o a quines pàgines ha accedit el seu navegador. S'empren per emmagatzemar informació i personalitzar la seva experiència en nostre assetjo web. Per exemple, permeten que el nostre lloc reconegui al seu navegador com a visitant anterior, i d'aquesta manera guardi i recordi les preferències establertes mentre navegava pel nostre llocs web. Les nostres cookies també poden emmagatzemar els productes que vostè va col·locar en un "carret de compres."

Si vostè ho desitja pot desactivar les cookies, la majoria dels navegadors poden notificar-li de quan un lloc web necessita emmagatzemar una cookie i desautoritzar l'operació.

8. GARANTIA DELS PRODUCTES

El marc legal de garantia (Llei 23/2003, de 10 de juliol, de garanties en la Venda de Béns de Consum) té per objecte facilitar al Client diferents opcions per exigir el sanejament quan el ben adquirit no sigui conforme amb el contracte, donant-li l'opció d'exigir la reparació o la substitució del bé, tret que aquesta resulti impossible o desproporcionada. Quan la reparació o la substitució no fossin possibles o resultin infructuoses, el consumidor podrà exigir la rebaixa del preu o la resolució del contracte. Es reconeix un termini de dos anys, a partir del moment de compra, perquè el Client pugui fer efectius aquests drets i un termini de tres anys, també explicat a partir del moment de la compra, perquè pugui exercitar, si escau, les accions legals oportunes.

En virtut d'això, AGROBANACH respondrà davant el Client de qualsevol falta de conformitat que existeixi en el moment del lliurament dels productes de la comanda, entenent aquests com a béns corporals destinats al consum privat.

Per poder fer front a aquesta garantia, el Client haurà de posar-se en contacte amb AGROBANACH mitjançant correu electrònic a l'adreça info@horturba.cat o telefònicament al: 977 099 035 en el qual indicarà: nom del titular de factura, nombre de comanda, nombre de factura i causa de la no conformitat.

La responsabilitat de AGROBANACH per faltes de conformitat del ben s'estendrà per a aquelles que es manifestin en un termini de dos anys des del lliurament del ben. El Client haurà d'informar a AGROBANACH de la falta de conformitat en el termini màxim de dos mesos des que va tenir coneixement de la mateixa. No s'acceptaran casos de garantia quan els productes hagin estat usats de forma indeguda o no conforme a les seves característiques per part del Client.

Per a tots els aspectes de la garantia comercial al fet que es refereix l'Article 11 de la Llei 23/2003, de 10 de juliol, de garanties en la Venda de Béns de Consum, serà aplicable el contingut en la Llei 7/1996, de 15 de gener, d'Ordenació del Comerç Minorista.

 

9. LEGISLACÓ I JURISDICIÓ

Les presents condicions generals s'interpretaran conforme a la legislació vigent a Espanya en la matèria, que s'aplicarà subsidiàriament en tot el que no s'hagi previst en les mateixes. (Bàsicament Llei 34/2002 d'11 de juliol de serveis de la informació i comerç electrònic, Llei de protecció de Dades 15/1999 de 13 de Desembre i Llei de Venda a Distància).


10. DOCUMENT DE DESESTIMENT

Pot exercir el seu dret de desistiment mitjançant correu electrònic a info@horturba.cat davant:
AGROBANACH
Domicili social: C/ Teixidors,7 (Pol.la Cometi) - 43700 - el Vendrell - Tarragona
Indicant el nom del titular de la factura i el nombre de comanda.